Re: problem z hdd

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 17:33:13 MET DST

http://100mb.nl/

> Spacja po delimiterze nie jest wg mnie istotna, dlatego
> jej wstawiać nie zamierzam. Nadto nie jest to mój błąd,
> ale firmy M$. Rozwiązanie typu reinstalacja systemu lub
> pełna aktualizacja nie może być przeze mnie brana pod
> uwagę, bo mój WXP jest zbyt mocno pomodyfikowany.

Dbamy o poprawny delimiter sygnaturki. Delimiter składa się z nowej
linii, dwóch myślników, spacji i nowej linii! Spacja jest bardzo
ważna!. Jeśli używasz Outlook Expressa, a nie posiadasz odpowiedniej
poprawki czyniącej delimiter prawidłowym po prostu zrezygnuj z używania
sygnaturki.

http://www.antylameriada.net/unetykieta/

Używanie przez Ciebie niepoprawnej sygnaturki jest o tyle upierdliwe, że
mi jej program nie odcina przy odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur