Re: problem z hdd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 13:04:27 MET DST

"Marcin Kocur" fabm6p$r4l$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jakbym potrzebował spacje, to bym sobie kupił http://tnij.org/8ug

U mnie masz za freeko. ;)
Mogę Ci też sprezentować rysunki ASCII, które możesz umieścić
w nagłówkach. Przykłady takich rysunków w moich nagłówkach
(także wielolinijkowych w niby jednolinijkowych :) polach
typu Organizacja) mogę Ci wyszukać, choć mi się nie chce
tego robić.

Spacja po delimiterze nie jest wg mnie istotna, dlatego
jej wstawiać nie zamierzam. Nadto nie jest to mój błąd,
ale firmy M$. Rozwiązanie typu reinstalacja systemu lub
pełna aktualizacja nie może być przeze mnie brana pod
uwagę, bo mój WXP jest zbyt mocno pomodyfikowany.

Natomiast do tej pory nie udało mi się dowiedzieć,
który dokładnie DLL odpowiada za brak tej spacji.
Radzono mi pełne aktualizacje, na które ja zgody
nie mogę wyrazić.

To tak, jakbym miał drobną dziurę w ścianie (po haku,
na którym kiedyś wisiał obrazek) i radzono by mi
zburzenie domu i jego ponowne zbudowanie, :) aby
dziurkę tę usunąć. :)

-=-

Problem mego delimiteru proponuję zamknąć na tak zwane
zawsze. Na głowę nikomu z tego powodu nie kapie, dzieci
niczyje z tego powodu nie płaczą, trzęsieniem ziemi brak
tej spacji nie grozi...

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'