Re: Intel czy AMD - zmiana bebechów

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 07:26:11 MET DST

"HawkEye" napisał:
> Dzis dyski wydajnosciowo sa b. zblizone do siebie, wiec nie ma sensu
> szukania czegos najszybszego, bo i tak tej roznicy nie zauwazysz Nie chce
> wywolywac kolejnej wojny, ale od jakiegos czasu osobiscie zaczynam
> przekonywac sie do dyskow Samsunga-przede wszystkim CISZA...

Witam

Widzę, że muszę zmienić swoje dotychczasowe zdanie o Samsungu :-)
Jakoś jak widzę tę markę na jakimkolwiek produkcie, to przelatuję wzrokiem
dalej i szukam czegoś innego. A tu okazuje się, że wielu chwali
'szajsungi'... ;-)

> Seagate ostatnio zaczyna produkowac dyski pracujace jak mlockarnia

A to szkoda - bo "od zawsze" miałem Seagate'y.

> Jesli masz zamiar sie bawic obrobka filmow i duzej grafiki, to jak
> najbardziej dysk wewn. !!! i to nawet na SATA2.

Oczywiście, że wewnętrzny. O niczym innym nie myślałem.
Odnośnie SATA2: czy dysk pracujący na SATA2 będzie również działał na SATA?
(oczywiście na 'parametrach' ograniczonych przez SATA?)
Zastanawiam się, czy nie kupić dysku SATA2 i włożyć do na swoją płytę (SATA)
a przy najbliższym przypływie gotówki zmienić płytę na SATA2. Zadziała?

Dzięki za info
Pozdrawiam