Re: Zawiesza sie.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 02:04:35 MET DST

> Przetestuj raczej Memtestem jeszcze. Uszkodzenie pamięci
> daje inne objawy. Oczywiście nie można wykluczyć opcji, że
> masz kilka nawarstwiających się usterek...

Juz po dwoch godzinach Memtest wykryl mi bledy. Szczerze mowiac to
chcialbym, zeby to byla tylko pamiec i mam nadzieje ze tak jest.

Co do przegrzewania sie procka top mam juz z tym doswiadczenie, ale komp
calkowice sie wtedy inaczej zachowywal, wylaczal sie, tak, jakby mu
wtyczke z pradu wyjac. Choc wlaczal sie odrazu (czasami podno nie).
Tutaj jest tak, ze komp zastyga, wylacza sie ale czasami slychac dziwek
"pozostajacy w pamieci" itd. Ja mam Arctic Cooling Freezer 4 na socket
478 z pasta Ceramique i zasilaczem Tagan 550W. Szczerze mowiac to na
dzien dzisiejszy wyeliminowalem te przyczyny. Zakladam, ze temp i
napiecia sa ok.

ZObaczymy.

Dzieki za podpowiedzi i za super artykul. Pomogl mi bardzo.

Pozdrawiam.