Re: "Invalid partition table" problem przy próbie instalacji windows xp po linuxie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 00:22:39 MET DST

"Michal Kawecki" napisał:

> Zwykle wystarczy wyzerować tabelę partycji. Polecam MBRWork

I może warto sprawdzić w BIOS-ie, czy translacja geometrii dysku nie jest
przypadkiem ustawiona na Match Partition Table? Nie wiem, na ile duża Winda
jest na to wrażliwa, ale jeśli BIOS wystawia do startu dysk opierając się na
danych, które kiedyś sobie wymyślił jakiś linuksiany partycjoner, to IMHO
nic dobrego to nie wróży.

JoteR