Re: Problem z wydajnością karty graficznej i PCI-E

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 23:32:46 MET DST

On 19 Sie, 22:37, "Kenjiro" <kenj...@satoris.pl> wrote:
> Witam
> Odnotowałem ostatnio straszny spadek wydajności w 3D, w 3DMarku 2006 miałem
> kiedyś ponad 8000 pkt, teraz po reinstalce XP mam 3550 pkt.
> Szukałem wszelkich możliwych przyczyn, na razie wpadłem na taki trop: chyba
> coś jest nie tak z trybem PCI-Express u mnie.
>
> Everest pokazuje coś takiego
>
> Typ magistrali PCI Express x16 @ x1
>
> Riva Tuner: 16x supported, 1x selected
>
> a 3DMark 2006 -
> Bus
> Type PCI Express
> Revision 1.0
> [...]

Napisz nam:
Jaki procesor, jak taktowany (magistrala, mnożnik), jaka płyta główna
i jaka karta graficzna. Możesz wspomnieć, jakie masz pamięci i jak
taktowane.

Ogólnie, wydaje mi się, że coś zbroiłeś przy przetaktowaniu procesora.
PCI-E sie przestawia ponoć, jak mu taktowanie nie odpowiada...

Pozdrowienia

--
Marcin