Re: Aktualizacja BIOS-u -> pad (długie)

Autor: Lejak <news-listODSPAMIACZ_at_chello.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 22:45:19 MET DST

ZAQ napisał(a):

> tak, chyba mi nie powiesz ze masz 1 partycje i dane trzymasz
> tam gdzie system, jesli tak to gratuluje :-D

        Nie. Oddzielnie. Ale zbyt dużo jest czasem pozamieszczanych byle gdzie
danych, które dopiero po czasie okazują się potrzebne i zapomniane przed
formatowaniem :-( Dlatego jeśli już, jak pisałem, wolę zainwestować w
dodatkowy dysk i na nim od nowa zainstalować system, a potem mieć czas
na przetestowanie i przeniesienie wszystkiego, co trzeba. A dysk i tam
się przyda, bo czasem mi brakowało na pewne operacje.

        Problem tylko w tym, czy to coś da, czy nie okaże się, że diabeł tkwi
gdzie indziej, albo sprawa jest dla mnie za trudna, bo ze względu na
zintegrowane podzespoły i nietypowy chipset Windows nie radzi sobie z
prawidłową instalacją. Zresztą nie wykluczam wizyty w serwisie, w którym
mi komputer składano, tylko że jeszcze do tej pory nie uciekałem się do
takiego wyjścia, a poza tym nie lubię obcym osobom powierzać swoich
dysków :-)

        Może ktoś jeszcze przejrzy mój BIOS i znajdzie jakiegoś babola, który
miesza? Albo ktoś, kto zna specyficzne zachowania tej płyty i
niestandardowy sposób rozwiązania problemu?

--
             Lejak
   news-listODSPAMIACZ@chello.pl