Re: Aktualizacja BIOS-u -> pad (długie)

Autor: ZAQ <none_at_none.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 22:22:12 MET DST

> Masz na myśli formatowanie? Ostatnia rzecz, na jaką bym się skusił.
> Właśnie próbuję wszystkiego innego. Zresztą jeśli już, to kupię drugi
> dysk, żeby na nim od początku zainstalować i mieć możliwość ssania
> wszystkiego, co ważne z obecnego.

tak, chyba mi nie powiesz ze masz 1 partycje i dane trzymasz
tam gdzie system, jesli tak to gratuluje :-D
jesli tak to uruchom jakiegos linuxa live, zamontuj dyski
i wypal sobie na płytki dvd te dane, ew. to samo zrob
na jakims przerobionym windowsie o ktorym pisałem,
ale to bedzie trudniejsze.

> Nie wiedziałem nawet, że XP też ma taką możliwość :-O Gdzie to jest, na
> serwerze MS?

to nieoficjalna wersja - przeróbka, na torrentach jest.