USB HUB - napiecie zasilające

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 18:09:46 MET DST

WItam.
Nabyłem jakiegoś USB HUB. Wyglada w miarę porządnie, na górze,
przzroczystym pudełku jest napis USB 2.0. Posuiada cztery wyjścia z jednego
boku a na drugim - pewnie wejście USB (tak mi sie wydaje) i gniazdo
zasilacza. Gniazdo to posiada jedynie opis polaryzacji. Czy ktoś wie jakie
winno byc napięcie zasilajace i czy ono być musi (byc moze potzreba
dodatkowego zasilania przy bardziej rozbudowanej sieci USB)? To jedno
pytanie a drugie - czy to jedno
gnaizdo to gniazdo do połaczenia HUBA z kompem przez USB?

--
Pozdrawiam