Illustrator - wizytówki

Autor: Rysiek G. <rysiekgwywaltowcholere_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 17:56:15 MET DST

Witam.

Ściągnąłem triala CS3 - podobno można tym
zrobić całkiem niezłe wizytówki. Jako że siedziałem kiedyś
tylko na Corelowskim zestawie, kompletnie nie mogę odnaleźć
się w interfejsie. Dlatego mam pytanie - kiedy wgrywam
pusty template (Business Card 1_Blank.ait), jak zrobić
czary-mary żeby tę wizytówkę potem wydrukować w klonie
na całej kartce A4 (czyli jedna obok drugiej)?
Na razie drukuje mi tylko tę jedną na środku kartki i nie
wiem jak znaleźć właściwą opcję, czy ew. jak tego dokonać
manualnie.

Będę niezwykle zobowiązany, sprawa jest umiarkowanie pilna :).

Pozdr.
R.