Re: Monitor LCD 19"

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 17:31:36 MET DST

> Prawda, tyle, że akurat teraz może mieć profesjonalną bańkę za niewielka
> sumę. O profesjonalnym LCD-ku za podobną sumę można tylko zamarzyć.

Dziwne, bo wydawało mi się że IIyama wycofała się z produkcji monitorów CRT
jakiś czas temu.
Druga sprawa że pod koniec marketingowego życia monitorów CRT producenci
chyba zaczęli oszczedzać na materiałach, bo ostatni Samsung był sporo gorszy
od poprzednika. :/ Ja przesiadłem się na LCD i przestałem się przejmować
zbieżnością, zniekształceniami i wszystkimi kwiatkami jakie CRT zapewniał.
Teraz tylko LCD do domu.

Pozdrawiam