Re: Astercity

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 11:26:47 MET DST

On 18 Sie, 23:19, "Jacek23" <jace...@post.pl> wrote:
> Chodzi mi mylko o to czy teraz nadal jest legalne podlaczenie 2 kompow za
> darmo z podzialem przepustowosci?
> Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz.
Spojrzalem do mojej starej umowy z Aster City i widze, ze jest opcja
oplaty za dodatkowy komputer, ale z: + adres IP. Wiec w/g mnie pod
jednym IP mozesz podlaczyc dowolna ilosc kompow, w koncu sam sobie
zatykasz przepustowosc i nie wplywa to na prace samego lacza (Aster
City) - ktore i tak jest limitowane.
Z reszta to byloby logiczne.
J.