Astercity

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 23:19:12 MET DST

Ech, sory ale nie moge nigdzie znalesc grupy o aster city, a na stronie AC
nie widze rozwiazania, a nie moge teraz zadzwonic do nich.
Czy legalne jest w sieci aster przy pakiecie TwojNet polaczenie 2 komputerow
przez router?
W opisie tego pakiety jest napisane ze mozna polaczyc ZERO dodatkowych
kompow, kiedys jednak dzwonilem (dawno) do AC i powiedziano mi ze mozna
podlaczyc pod aster 2 kompu przez router bezplatnie tyle ze wtedy bedzie
oczywiscie przepustowosc lacza podzielona na 2 kompy, a jak bym wykupil
dodatkowy komp to wtedy bedzie na jednym i drugim taka sama przepustowosc
jaka jest danego pakietu.
Chodzi mi mylko o to czy teraz nadal jest legalne podlaczenie 2 kompow za
darmo z podzialem przepustowosci?
Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz.

--
jacek23@post.pl