Re: boot <- flash USB

Autor: Streight <streight_at_out.interia.eu>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 21:31:51 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Bez przesady. Mam w pokoju wcale nie jakoś super wyciszany
> serwer z klasycznym dyskiem Maxtora. Prawie go nie słychać.

to zależy jaki kto ma słuch... ;)
ale ok, niech innym zastosowaniem będzie taki podobny serwer ale... na stałe
zainstalowany w samochodzie!
albo jeszcze lepiej: na motocyklu, lub rowerze!!! :)

tak więc wymóg by nie było elementów ruchomych (mechanicznych) brałby się
również stąd, że taki komputer ma być odporny na DRGANIA i WSTRZĄSY

a i jego bezgłośność byłaby też mile widziana, np. podczas postoju
przypadkowy pasażer nie powinien wiedzieć, że na pokładzie jest komputer!

(...)

> Bo ma bardzo ograniczoną żywotność na zapisy.

jak to! przecież np. Kingston daje na swoje SD (mini, mikro) DOŻYWOTNIĄ
gwarancję!!

który zwykły HDD ma taką??? hę??? :P

--
strait