Re: brak obrazu - płyta główa

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 00:45:40 MET DST

Dnia 2007-08-18 22:30, Użytkownik Stefana G. napisał:

> Kondensatory wygladaja na w porządku,
> poza tym gdyby to one, system by nie bootowal....

Miałem taki przypadek w poprzednim kompie.
Po włączeniu dysk pracował a monitor był czarny.
Po kilku dniach zabawy doszedłem że po włączeniu
zostawić go na 15 minut, potem reset i obraz
wraca. Część kondensatorów wyglądała podejrzanie.
Bawiłem się tak kilka miesięcy, potem kupiłem
nowy komputer a stary stoi włączony w garażu
i robi za serwer. Nikt go nie wyłącza więc nie ma
problemów z obrazem.

Zostaw go włączonego na kwadrans, potem zresetuj
i napisz czy był efekt. Stracisz tylko 15 minut.

Pozdrawiam