Re: Kontroler USB VIA a Windows XP SP2

Autor: Ai <nie_chce_at_spamu.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 14:22:29 MET DST

Witam !

Dziękuję wszystkim za rady. Wymieniłem na kontroler marki Unitek oparty o
układ NEC - system bez problemów go wykrył i działa jak złoto przy pełnej
prędkości. Na przyszłość będę omijać układy VIA szerokim łukiem.

Ciekawostka: kontroler ten był o połowę tańszy niż ten od Gembirda i przy
pierwszym zakupie sprzedawca odradzał mi go twierdząc, że ta różnica w
cenie świadczy o jakości użytych podzespołów.

--
Pozdrowienia
Ai / mailto: nv@nvbary.arg / ROT-13 /