Re: Jakosc kart dzwiekowych

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 12:02:22 MET DST

Luka Vandergaart pisze:

> Zalezy co rozumiesz przez "dobra" bo sama karta jak i przetworniki sa
> w SE zrobione najtanszym kosztem.

To znaczy że na niezłym HiFi karta gra dobrze. Użycie taniego i
badziewiastego DSP akurat nie implikuje użycia podłego DAC - testy które
czytałem i moje wrażenia słuchowe zresztą zdają się to potwierdzać.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is