Re: Jakosc kart dzwiekowych

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 10:37:49 MET DST

PSYLO pisze:

> Po prostu nie masz porównania z naprawdę dobrym sprzętem ;) Bo nie
> słyszeć na "porzadnym sprzecie audio" różnicy między zintegrowanym
> kodekiem w Asrocku a dobrym Terratec'iem czy nawet X-Fi to trzeba mieć
> poważne problemy ze słuchem, i nie ma się tu już czym chwalić ;)

Hmm, jak się okazuje niekoniecznie. Co prawda nie na Terratecu
sprawdzałem tylko na Audigy SE, ale po wymianie mobo kodek zintegrowany
na płycie mnie mile zaskoczył jakością dźwięku - w minimalnym stopniu
gorzej gra niż owo Audigy i nie mam pewności czy nie jest to
autosugestia. Podłączenie mam do wzmaka Hi-Fi.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is