Re: Samoczynne wychodzenie ze stanu wstrzymania - jak zapobiec?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 10:36:48 MET DST

Axelbest pisze:
> A nikt z was nie widział czegoś takiego ?? Własciwosci mojego
> komputera->Menedżer urządzeń->Karta sieciowa-> Odpowiednia zakładka ??
> Poniżej link z obrazkiem :D
> http://www.suwalki.csk.pl/~axel/help.jpg

Mam w swoim kompie mam odznaczoną pierwszą opcję
oraz zaznaczoną drugą - tak jak jest na obrazku,
który pokazałeś.

Przed chwilą w trakcie stanu wstrzymania wypiąłem kabel
sieciowy i wpiąłem go ponownie i wówczas komputer się
wybudził ze stanu wstrzymania. Wychodzenie ze stanu
wstrzymania ma więc związek z siecią - tak jak przypuszczałem.

--
Pozdrawiam,
Rex