Pamiec do plyty glownej P4P800SE

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 01:22:42 MET DST

Witam.

Jakie pamieci moglibyscie mi polecic? Chcialbym kupic 2x1GB aby plyta
chodzila w Dual Mode (jakkolwiek sie to nazywa po polsku).
Poczytalem troche i wiem ze moja plyta moze obsluzyc pamieci PC3200
non-ECC i unbuffered. Przy wyborze doczytalem sie ze mam sie kierowac
najnizszym CL. Chodzi mi bardziej z praktycznego punktu widzenia, bo
nieznam sie na firmach.

Moja specyfikacja plyty ASUS P4P800SE:
Chipset: Intel 865PE, Intel ICH5R
Front Side Bus (FSB): 800/533/400 MHz
Memory: DUal-channel memory architecture, 4x184-pin DDR DIMM sockets for
up to 4GB unbuffered
non-ECC DDR 400/333/266 SDRAM memory
ASUS Hyper-Path-Technology

A program CPU-Z wyświetlił mi takie informacje w zakładce Memory

Timings:
Frequency: 199.9 Mhz
FSB:DRAM: 1:1
CAS# Latency: 2.5 clocks
RAS# to CAS# Delay: 3
RAS# Precharge: 3
Cycle Time (Tras): 8 clocks

Znalazlem dwie oferty pamieci w dwoch miejscach:
http://www.dabs.com/productview.aspx?quicklinx=343Z
http://www.memoryc.com/products/description/2Gb_GeIL_PC3200_Value_Series_Dual_Channel_kit/index.html

Dziekuje i pozdrawiam.