Re: Zawiesza sie.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 01:20:29 MET DST

Marcin Bugajski wrote:

> u mnie - tydzien wstecz - przy bardzo podobnych objawach winna byla
> karta grafiki - wymienilem i jest o.k. ale u Ciebie przyczyn moze byc
> wiecej .... pierwsze skombinuj nowa pamiec i sprawdz efekty...
>
> pozdroofka
>
> Marcin

Zamierzam kupic i tak nowa pamiec wiec to sprawdze.

Temperatury powinienem miec w porzadku o ile mozna wierzyc w to co
pokazuje program narzedziowy z ASUS'a. Chyba ze kurz powoduje ze
chlodzenie przestaje spelniac swoja funkcje.
Wogole to zmienilem cooler na Arctic Cooling Freezer (albo jakos tak) do
tego paste i polozylem paste Arctic Silver Ceramique, do tego Tagan
550W, wiec nie powinienem miec z temperatura problemu. Chyba ze kurz
robi swoje.

Pozdrawiam.