Re: Laptop DELL

Autor: <rosz_mar_at_yahoo.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 23:42:50 MET DST

On 2 Sie, 14:50, "Max" <minimaxiWYTNI...@op.pl> wrote:
> Witam, proszę o opinię na temat srebrnego laptopka DELL6400.http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Inspiron-6400.1042.0.html
>
> Czy ten jego srebrny design dla faceta nie jest zbyt cukierkowy? I jak DELLE
> mają sie do toshib i asusów. Pozdrawiam
>
> --

Witam.
Kupiłem Della Inspirion 6400 1505 Dual Core 1,67 MHZ 1GB RAM Intel
GMA 120 MB HD sprowadzanego z Europy poprzez Allegro. Po 2 tygodniach
padł mi dysk. Myślę lipa, ale nie! Serwis Della załatwił sprawę w 2
dni przyjeżdżając do mnie i wymieniając na miejscu wadliwy dysk. Na
tym koniec problemów, mam nadzieję na dłużej. Laptop sprawuje się
fantastycznie pomijając problemy jakie sprawia system Windows, a w
szczególności Vista. Jest cichy, wentylator tak jak to napisano
wcześniej włącza się przy dużym obciążeniu. Bateria jest OK, chociaż
pracuję prawie cały czas na zasilaczu. Za tą cenę, uważam że zrobiłem
super zakup. Zobaczymy jakie problemy przyniesie dalsza eksploatacja.
Polecam tego laptopa. Pobieżnie porównywałem pracę z HP Pavilionem
(nie pamiętam w jakiej konfiguracji, na pewno z Core 2 Duo) i w
zwykłym użytkowaniu nie widzę znaczących różnic. A wiadomo co Dell to
Dell.