Re: Sieć 1Gb

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 18:24:30 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns998FB01ABB4BFadresutuniema@127.0.0.1...
> "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> Odpowiedz na

> Ło... A jak takie coś zrobić? Bo dostęp mam tylko po ftp. To pewnie NTG,
> ale
> to by było dobre rozwiązanie, i pewnie obyło by się bez gigowej sieci, bo
> rozpakowuwyjący komp pewnie by nie dał rady więcej niż 6MiB/s
> dekompresować.
> Jak to zrobić? Bo chyba bezpośrednio przez fpt się nie da?

"Jak takie coś zrobić" to niech ktoś inny się wypowie, natomiast przyszedł
mi do do głowy jeszcze inny pomysł. Serwer wysyła rara, ale ty używasz
programu (na swoim kompie) który automatycznie dekompresuje ściąganego rara.
Tzn. nie jest u ciebie zapisywany sam rar, ale program ściąga go do RAMu,
dekompresuje i dopiero wtedy zapisywuje na dysk. Czyli wszystko tak samo jak
wyżej (zapisywane jest łącznie 8GB) tyle że dekompresja odbywa się u ciebie,
a nie na serwerze.
Tyle że 2 uwagi:
a) użyty program ma zapisywać rara w RAM-ie, a nie w TEMP-ie na HDD, bo
wtedy to dalej jest zapisywane 12GB
b) ten wariant jest możliwy tylko wtedy jeśli to nie CPU limituje transfer
po Lanie. Bo jeśli CPU ma 100% użycia podczas ściągania strumienia 8MB/s to
nie ma już czasu na dekompresję tego strumienia.