Re: Sieć 1Gb

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 17:18:42 MET DST

"maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> Odpowiedz na
news:fa4d2l$t18$1@atena.e-wro.net:

> Czyli ściągasz zrarowany film (załóżmy 4GB) na serwer, rozpakowujesz na
> nim i wysyłasz do siebie. Albo ściągasz film, wysyłasz do siebie i
> rozpakowujesz. W obydwu przypadkach zapisywane jest łącznie 12GB. To
> chyba lepiej jest "zlecić" serwerowi żeby rozpakowywał bepośrednio, po
> lanie, na twój komputer. Wtedy łącznie zapisywane jest tylko 8GB (rar na
> serwerze i rozpakowany film u ciebie)

Ło... A jak takie coś zrobić? Bo dostęp mam tylko po ftp. To pewnie NTG, ale
to by było dobre rozwiązanie, i pewnie obyło by się bez gigowej sieci, bo
rozpakowuwyjący komp pewnie by nie dał rady więcej niż 6MiB/s dekompresować.
Jak to zrobić? Bo chyba bezpośrednio przez fpt się nie da?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski