Re: Intel Core2 Quad

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:02:25 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Oj zdziwiłbyś się *ile* to faktycznie nowych aplikacji jest
> wielowątkowych.
>
> Hint: niektóre aplikacje nic nie zyskają na zrównolegleniu,
> więc po prostu nie opłaca się nawet do nich wprowadzać
> pojęcia wątku.

takie hinty mozesz przedszkolakom dawac, ja z logika problemow nie mam.

pewnie ze word nie zyska (choc stronicowanie w tle, kto wie, czy nie
idzie na osobnym watku, albo np drukowanie), ale juz Excel moze zyskac.
Na pewno zyskaja gry (np FM juz korzysta), sporo de-kompresorow filmow
czy muzyki korzysta z wielowatkowosci. Nawet przegladarka jest w stanie
to wykorzystac, jak odpalisz kilkanascie zakladek z duza porcja grafiki
jednoczesnie, a nawet i poczta/newsy przy sciaganiu z wielu kont naraz.
Ze nie wspomne o zastosowaniach biznesowych, bo w bazach danych czy
serwerach to nie ulega watpliwosci.

Marx