Re: nagrywanie dvd

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 14:33:24 MET DST

>czy dyskietka jest odczytywalna na innym komputerze.

tu to się zgubiłem o co naprawdę chodzi, o płytę czy dyskietkę, odp wogóle nie
na temat się wydawała:)

>Anglicy zawsze nazywali je dyskietkami (kompaktowymi)

i tu się wkurzyłem!!! jezu dla ciebie to może jakieś żródło wiedzy jest i niech
tak pozostanie,
ostatnio słyszałem o projekcie w angli, pieniądze rządowe będą wydawane na
kampanie emitowaną w ich telewizji, uświadamiającą obywateli (konsumentów) co
oznacza obniżka o XX%, bo przeciętny obywatel ma problem w ustaleniu właściwej
ceny i dużo spraw trafia jako skargi na handlowców :))
A ostatnio byłem na szkoleniu ISO, prowadził je francuz mieszkający w polsce,
testy na koniec były bardzo obszerne i trudne, więc jeden dzień przeznaczony był
na próbne testy i ciągle podkreślane było tylko to by pytania rozumieć bardzooo
dosłownie, bo testy przygotowane są przez brytyjczyków i on określiłby poziom i
przygotowania na - poziom szkoły średniej jaki jest niemal w całej europie a w
angli i stanach taki poziom odpowiada studiom I stopnia, i co tu dalej
komentować?

> PS. Pójdę sprawdzić, czy mi nie ryksztosuje w pufrze i holajza się nie
> roztrajbowała
 dobre:)