Re: Plyta Abit K9 - jak przy O/C sie pozbyc Safe Mode?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 13:30:51 MET DST

On 17 Sie, 12:58, Rados aw Sokó <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> W przypadku podkr cania oczywi cie musisz zagwarantowa , by
> pami dzia a a w ramach parametrów nominalnych (chyba, e
> j te chcesz i *mo esz* podkr ci ). Powiniene zatem zacz
> od mocnego spowolnienia jej (albo zegarem, albo przynajmniej
> samymi timingami) a dopiero potem d wiga zegar procesora.
Aaa, to moze to. Ale jak zmienic timingi z "5"? Na "6"? Oczywiscie
moge zegar, to oczywiste, z 800MHz na szescset-ilestam.
Odpowiadam na poprzedni post:
1. Plyta Abit j.w., RAM 1024MB dual, 2HDD, 2dr.optyczne, AMD 64 X2
4000+, zasilacz Chieftec 450W, karta graficzna GF 7300GT, modem, karta
TV Winfast 2000 Expert.
2. taktowanie magistrali to 200 MHz. Mnoznik procesora x10,5.
3. taktowanie magistrali pamieci i magistral rozszerzajacycych w
momencie powstajacego zjawiska....
Nie znam sie, ale moge tylko powiedziec o pamieci, ze mam
800-5-5-5-18-2T i nic nie zmienialem poza napieciem 1,8V => 2,0V.
Dodam, ze nie jestem overclockerem ekstremalnym i nie chcialem sie
wdawac w przetaktowawania RAM, wiec od razu kupilem dobre pamieci z
mysla o podciagnieciu napiecia tylko.
http://strony.aster.pl/janeo/CPU-Z%20memory.jpg
Zjawisko niemoznosci powstania komputera z ,,Wylacz=>Uruchom ponownie"
l(ub po prostu po zmianie ustawien w bios-ie) zachodzi juz po
przetaktowaniu magistrali 200=>238 MHz
J.