Re: Cichy dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:19:25 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Ino bez przesady, dyski są tanie. Nie ma co płakać, czy za
> tą samą cenę dostanie się 160 GB czy 200 GB.

?Tak tyle ze to zakup nieplanowany. Jeden dysk jedzie na gwarancje a na
nim jest system i wszystko ważne. Wiec muszę skopiować dane na jakiś
inny dysk (ten co jadę zaraz kupić). A ze różnica w cenie to zaledwie
60zł miedzy 160 a 300GB...

Tylko po głowie mi jeszcze chodża te talerze 2 czy 3, 2 czy 3...