Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:47:40 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>KK podałem jako przykład. Zasada ma zastosowanie bardziej ogólne. W
>gruncie rzeczy na tym opiera się obecna w Kodeksie Cywilnym swoboda
>zawierania umów w zakresie dopuszczonym ustawami.

Powiedz to zasadom współżycia społecznego.

>Jeśli jakiegoś aspektu używania oprogramowania nie uregulujesz w
>licencji (w sposób pozytywny lub negatywny) a ustawa go dopuszcza to
>mogę tegoż oprogramowania użyć w ten sposób.

Owszem, "a ustawa go dopuszcza" jest tu kluczowe.

>GPLv2 zdaje się że też pewnych rzeczy nie uregulowała, znalazł się
>Novell/MS który wykorzystał BRAK pewnych ograniczeń i okazało się że nie
>można mu nic zrobić. Chociaż nie śledzę tego akurat zbyt dokładnie i
>może coś pomyliłem?

Owszem. Choćby system prawny, w którym należy rozpatrywać przypadek
Novell/MS.

--
\------------------------/ Bug:  (n.)  any  program feature not yet de-
| http://epsilon.eu.org/ |