Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 22:43:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>Hmm, no proszę, a mnie uczono swego czasu, że jest to ogólnie
>obowiązująca w Polsce zasada prawna, znajdująca umocowanie w
>odpowiednich przepisach.

Trzeba było się dokładniej uczyć.
Zwłaszcza, że nad licencją jest jeszcze prawo autorskie, które explicite
mówi, że do użytkowania dzieła potrzebujesz licencji. I nikt Ci nie musi
niczego zabraniać. Wystarczy, że nie masz pozwolenia.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Vader of Borg: You will be assimilated.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' The Collective has foreseen