Re: Samoczynne wychodzenie ze stanu wstrzymania - jak zapobiec?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 22:40:54 MET DST

DooMiniK pisze:
> Rex zapodał(-a):
>

> W jakim sensie "uruchamia" ? Jedyna możliwość, to masz włączoną obsługę
> Wake On Lan

Pisząc "uruchamia" miałem na myśli to, że wybudza ze stanu wstrzymania.

> (można wyłączyć) i ktoś puszcza 'magic pocket' z wpisanym Twoim MAC (nie
> można
> tego zrobić przez przypadek).
>
> Co może budzić jeszcze komputer:
> - spadki napięcia w sieci

Odpada, mam UPSa.

> - jakiś element to obsługujący (np. tuner TV);

Nie mam tunera TV.

> Czy pobudka jest systematyczna, podobne pory?

Nie, pobudka nie jest systematyczna.

Wydaje mi się jednak, że wychodzenie ze stanu wstrzymania to sprawka
komputerów w sieci lokalnej. Z moich obserwacji wynika, że dzieje się
tak podczas gdy sąsiedzi z którymi współdzielę łącze mają uruchomione
komputery.
Kiedyś miałem podobny problem i ktoś na tym forum mi poradził co zrobić,
ale niestety nie pamiętam co należało zrobić.

--
Pozdrawiam,
Rex