Re: Samoczynne wychodzenie ze stanu wstrzymania - jak zapobiec?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 21:15:54 MET DST

Rex zapodał(-a):
> Witam,
> od czasu do czasu mój komputer samoczynnie wychodzi ze stanu wstrzymania i hibernacji. Przypuszczam, że jest to spowodowane tym,
> że jakiś komputer w sieci lokalnej "uruchamia" mojego kompa (do rutera oprócz mojego komputera są podłączone dwa inne).
> Jak zapobiec wychodzeniu ze stanu wstrzymania?

W jakim sensie "uruchamia" ? Jedyna możliwość, to masz włączoną obsługę Wake On Lan
(można wyłączyć) i ktoś puszcza 'magic pocket' z wpisanym Twoim MAC (nie można
tego zrobić przez przypadek).

Co może budzić jeszcze komputer:
- spadki napięcia w sieci (masz włączone uruchamianie komputera po powrocie napięcia - możesz
sprawdzić wsadzając / wyciągając kabel zasilający z gniazda zasilacza);
- jakiś element to obsługujący (np. tuner TV);

Czy pobudka jest systematyczna, podobne pory?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,