Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:55:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Ale - o ile mi wiadomo - przez ileś lat nikt skutecznie nie
>oprotestował w Polsce umów licencyjnych do oprogramowania.

Niestety, z finansowego punktu widzenia nie opłaca się kopać z koniem.

>Mam prawo wnioskować z tego, że jeżeli nawet są jakieś
>drobne kruczki, które można by uchylić, to ogólna idea
>licencji użytkownika jest niepodważalna, zgodna z prawem
>i niewarta takiej debaty.

Ogólna idea licencji oczywiście wynika wprost z prawa autorskiego. Co
nie znaczy, że wszystkie jej zapisy są zgodne z polskim prawem (nie
twierdzę także, że są niezgodne; IANAL; piszę o regule).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Pinky of Borg. Gee Brain, who will we
\  Kruk@epsilon.eu.org   / assimilate tonight?