Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:47:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Do czasu jakichkolwiek decyzji jesteś zobowiązany używać
>oprogramowania zgodnie z aktualną wersją umowy.

Przede wszystkim - zgodnie z prawem.
Jeśli umowa zawierałaby zapis, że możesz używać oprogramowania tylko
jeśli zastrzelisz swojego sąsiada, też upierałbyś się, że do czasu
jakichkolwiek decyzji jestem zobowiązany używać oprogramowania zgodnie z
umową?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  think  sex  is  better  than logic, but I
\  Kruk@epsilon.eu.org   / can't prove it.