Re: odpalenie windowsa xp z pliku hiberfil.sys

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:39:14 MET DST

Marx pisze:
> Prawda jest inna. Newsy i tak juz zeszly pod strzechy dzieki google news
> itp bramkom i trzeba sobie z tym poradzic. To chyba nie jest wielka
> filozofia aby dalo sie latwo podlinkowac inna wiadomosc, albo wyroznic
> jakies istotne administracyjne informacje czyli dalo latwo przeczytac

Wiesz, ale co z tego wynika w ogóle? Sugerujesz, że obecni
użytkownicy mają przyjmować jak dobrodziejstwo wszystkich,
którzy - bez znajomości zasad - nadciągają z różnych stron
korzystając z usług Google, bramek i innych?

Jeżeli jestem w jakimś klubie trzymającym się pewnych
zasad i wymogów, ale nie zamkniętym dla nie-członków,
a do środka wejdzie licho ubrany koleś i zacznie wrzesz-
czeć albo przeklinać, to ochrona go wywali na zbity łeb.
Analogicznie tutaj: Usenet jest otwarty na wszystkich,
ale trzeba trzymać się zasad. Ci inteligentni, nawet jeśli
początkowo ich nie znali, szybko się nauczą, dostosują,
przyzwyczają. Ci niechętni zrezygnują widząc, że nie mogą
robić, czego chcą. A ci niereformowalni będą mieli tutaj
piekło w postaci ciągłej krytyki, linków do FAQ i stron
z informacjami "co robią źle". Albo się nauczą, albo prę-
dzej czy później zrezygnują.

Usenet nie jest prawem. Jest przywilejem.

Poza tym nie dramatyzuj. Każda osoba po raz pierwszy
publikująca na pl.comp.pecet dostaje na maila wyciąg z
zasad działania grupy z opisem tematyki i linkami do
ważnych stron. Czego chcesz więcej?

> opis grupy czy jego FAQ.
> Na webboardach istnieje cos takiego jak "watek przyklejony" - cos
> spelniajacego taka funkcje powinno byc na newsach

Wiele rzeczy "powinno być". W Usenecie, ze względu na jego
charakter, tradycję, określenie protokołu, pewnych rzeczy
nie da się zrobić lub wymagałoby to zbyt daleko idącej
współpracy autorów różnych narzędzi, by było realne.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |