Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Athum A. <athum_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:19:51 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Po co?
>
> Windows nie jest przypisany do komputera, tylko egzemplarza
> płyty głównej. Jeżeli masz dwie płyty głównej, nie uruchomisz
> kopii zainstalowanej na jednej na tej drugiej płycie.

Wersja boxowa też?

> W przypadku OEMa nie wolno. W przypadku BOXa wolno.

Więc w przypadku wersji boxowej jak najbardziej można uzywać jednego dysku w
dwóch komputerach.

> O ile pamiętam, oprogramowanie zgodnie z prawem autorskim
> *nie jest* Twoją *własnością*. Kupujesz tylko *ograniczone
> prawo* do korzystania z utworu na zasadach określonych
> w licencji dołączonej do utworu.

O tym własnie mówię. Zresztą, z tego co wiem to zapisy licencji MS są
analizowane przez którąś z komisji EU - i zobaczymy, co z tego wyniknie.

> Bo odrzuci próbę uruchomienia na innej płycie głównej
> i uniemożliwi Ci pracę.

OK, więc jakim cudem u mnie działało? (XP + Office)
Coś się zmieniło przez ostatnie 3-4 lata?