Re: Intel czy AMD - zmiana bebechów

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:09:52 MET DST

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> Odpowiedz na
news:fa0t89$23hu$1@news2.ipartners.pl:

> To karta PCI. PECEI. P C I.

To była ironia z tym PCI Express;)

> W cytacie jest PCI a nie PCI-E, i dlatego podalem przyklad takiej
> wlasnie karty.

> nie pisze o odswiezaniu monitora
> Pisze ze ekran wolniej sie odswieza, czyli np po page down widzisz jak
> strona sie odswieza, bo dzieje sie to tak powoli.
> Byc moze winne sa dupiate sterowniki, bo ostatnie oficjalne sa pewnie
> pod 95 a to jakies generic.

Odpal tę karte pod Win95, będzie śmigać.
Mam gdzieś w szufladzie awaryjnego S3 Savege na AGP x4 i pod XP, na
windowsowych sterwonikach chodiz tragicznie. Ale są dostępne w necie
sterowniki pod XP(jakaś nieoficjalna beta), na których Savega chodzi jak
każda karta. Czyli szybko(w 2d).

> Byc moze pamiec jest na karcie za wolna, byc
> moze Xp nie obsluguje poprawnie kart PCI. Nie wiem.

Sterwoniki. Do 2d nie trzeba super szybkich pamięci.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski