Re: Intel czy AMD - zmiana bebechów

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 09:09:58 MET DST

Adramelech pisze:
> Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> Odpowiedz na

> I znowu... Z którego roku pochodzi tak karta? Jaki teraz mamy rok?
> I przedewszystkim... Na jakie PCI-E chodiz ta karta? x16? A może to tylko AGP
> x2?
To karta PCI. PECEI. P C I.
W cytacie jest PCI a nie PCI-E, i dlatego podalem przyklad takiej
wlasnie karty.

> A co masz na myśli pisząc "wolniej odświeża". Nie ma 85Hz? Masz ustawione
> tylko 60Hz? Zainstaluj lepsze sterwoniki, te z windowsa nie nadają się.
nie pisze o odswiezaniu monitora
Pisze ze ekran wolniej sie odswieza, czyli np po page down widzisz jak
strona sie odswieza, bo dzieje sie to tak powoli.
Byc moze winne sa dupiate sterowniki, bo ostatnie oficjalne sa pewnie
pod 95 a to jakies generic. Byc moze pamiec jest na karcie za wolna, byc
moze Xp nie obsluguje poprawnie kart PCI. Nie wiem.
Marx