Re: Napięcie w sieci i wyłączający się komputer.

Autor: Les P <umma_at_gumma.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 00:32:35 MET DST

Użytkownik "Mirek" <mironer2@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości
news:f9vt3t$sk3$1@inews.gazeta.pl...

> Dodam, że spadki napięcia zdarzaja sie tylko póżnym popołudniem/wczesnym
> wieczorem, tak jakby coś w okolicy zaczęło nagle pożerać prąd. Spadki trwają
> do 20 minut (t.zn. przez kilka, kilkanaście minut nie mogę właczyć komputera.

 Stawiałbym na zaśniedziałe styki bezpieczników, albo jakiś nadpalony czy
niedokręcony kabel w puszce.
Czy po południu inni domownicy nie włączają więcej odbiorników? Telewizora,
czajnika elektr, pralki albo żelazka?
Łatwo to sprawdzić dotykając bezpieczników zaraz po takiej awarii - jeśli są
mocno rozgrzane, to może być właśnie to.

--
LeP;)