Re: Napięcie w sieci i wyłączający się komputer.

Autor: Mirek <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 00:01:34 MET DST

> http://www.komputronik.pl/Zasilacze_UPS/APC/APC_Back_UPS/APC_Back_UPS_ES_550VA_BE550_FR_/pelny,id,38043/
>
> --
Nie znam się na tym ale ten zasilacz wygląda interesująco. Myślisz, że
sprawdził by się u mnie? Dodam, że spadki napięcia zdarzaja sie tylko póżnym
popołudniem/wczesnym wieczorem, tak jakby coś w okolicy zaczęło nagle
pożerać prąd. Spadki trwają do 20 minut (t.zn. przez kilka, kilkanaście
minut nie mogę właczyć komputera. Komputer to: Sempron 3000, GF 7600GT, ATA
80 i 120GB, dwa napędy DVD-RW, SB Live 5.1, Chieftec 360W. Nie planuję go
modernizować. To jak? Nada się ten sprzęt pod taką konfigurację?
Mirek.