Re: OC a "stan uśpienia"

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 16:45:08 MET DST

Andrea pisze:
> Dać sobie spokój z OC. Procesor i tak ma dużą wydajność, nieprzetaktowany.
Nie zawsze wystarcza standardowa wydajnosc procka za 400zl. Jeśli jest
to raz na tydzien to kupowanie procka za 2000zl sensu finansowego nie
ma. Dlatego używam modelu C2D o duzej rozpiętości mnożników, ma fsb
ustawione wysokie, ale pracuje z najniższym możliwym mnożnikiem (x6), a
przełączam go sobie w locie na wyższe tylko gdy potrzebuje.

> PS: stan Suspend-To-Ram to S3, nie C3 czy inny.
Tak, faktycznie pomieszało mi się, bo akurat klikałem RMclocka i sposoby
zarzadzania energia procka mi sie po glowie krecily...