Re: SMART ponownie.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 21:41:08 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:
> Tak, wiec nie poradzilem sobie ze SMARTEM na Asusie P5B.

Ja ma teraz inny problem Dorwałem Program HUTIL ze strony Samsunga i
chciałem dokonać SELF Diagnostic. Jeden dysk przeszedł test bez zarzutu.
na drugim przy testowaniu SMART komputer... zdechł. I tak robi za każdym
razem. Dysk to ten typu uszkodzonego. Czyli przegrzewa się, zaczyna
stukać i słychać jego mechanizm. Coś czuje ze naprawa gwarancyjna zbliża
się wielkimi krokami.