Re: Nvidia 7300GT vs Radek9100

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 15:10:51 MET DST

Użytkownik "eLJot78" <lj78@go2.pl> napisał w wiadomości
news:f9rm41$ceb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 7300gt jest jakies 8 razy wydajniejsza w 3DMark 03 od 9100
> http://www.gph.benchmark.pl/
>
> PZDR
> eLJot78

Dokładnie, GF7300GT bedzie szybszy jakieś kilka ( naście ) razy w zależności
od danej gry - im nowsza tym większa przewaga GF7300GT nad ATI Radeon 9100.
Pomijając już fakt nowych efektów graficznych. Jeżeli wybierać w GF7300GT to
wyłącznie Galaxy na pamięci DDR3 1,4ns taktowane 1400MHz a najlepiej już
1,3ns ( większe możliwości OC ). Przykładowo coś takiego jak na tej aukcji
będzie dobre
http://www.allegro.pl/item225686407_galaxy_geforce_7300gt_256mb_ddr3_1_3ns_hdtv.html.
Nie określiłeś jednak czy zostajesz przy AGP czy też przechodzisz na PCI-E.

Pozdrawiam