Nvidia 7300GT vs Radek9100

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 09:02:51 MET DST

Paruletni sprzęcik się sypie - trzeba by więc zastąpić go czymś nowym.
Potrzeby nie są wielkie, ot - edycja tekstów, internet, czasem filmy. Teraz
właściwie każdy komp sprosta czemuś takiemu. Czasem jednak pogrywam (głównie
w strategie), a dwa nastolatki w domu też mają swoje oczekiwania. Choć więc
gry nie stanowią jakkiegoś priorytetu, a budżet jak to zwykle bywa
ogranicza, mam pytanko: czy zamiana Radka 9100 (mam go teraz) na nvidiową
7300GT da jakis "growy" postęp? Czy też może moc tych kart jest
porównywalana? A jeśli 7300, to jakiej firmy?

Pzdr.,

Woj