Re: Odtwarzanie obrazu z karty TV (video i na zywo) - splaszczone

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 11:14:44 MET DST

On 13 Sie, 23:27, ten <m...@m.org> wrote:
> Mo esz nie mie , bo te ustawienia s w programie steruj cym do karty
> graficznej radeon. S dz e karta GF b dzie mia a jakie analogiczne
> ustawienia o nieco innych nazwach. Tych ustawie jest tylko kilka wi c
> s dz e metod prób i b dów dojdziesz do w a ciwych.
Niestety, sprawdzalem na wszystkie strony, nic zblizonego nawet nie
znalazlem :(
Jest tylko Narzedzia, gdzie wymuszam klona, a wtedy w innej zakladce
Ustawienia Nakladki Video musze ustawic na Video Pelnoekranowe=>
Wlaczony Ekran Pomocniczy, zeby ogladac odtwarzany film, tyle ze teraz
splaszczony :(
Zadnych innych ustawien typu jak mowisz, nie znalazlem, jest tylko
Rotate, Temperatura, Kolory, itp...

> Mia em podobny
> problem ale teoretycznie przy ustawieniu klonowania monitora na TV
> wszystko na tv powinno da si wy wietli co jest na monitorze.
Oczywiscie, u mnie tez w trybie klonowania na TV mam identycznie to
samo, co na monitorze. Tylko problem jest przy laczeniu obrazu z karty
TV (stacja na zywo, film), lub z WMP (film) - z grafika Nvidii...
wtedy tylko na TV tylko widze splaszczony obraz. Mam drugi TV i jest
to samo.
PS: Musze dodac, ze kiedy jeszcze wszystko mi dzialalo jak trzeba,
obraz pelnoekranowy byl tez leciutko, w zasadzie niezauwazalnie
splaszczony. Taraz to katastrofa...

No to moze przejde na Radeona :)
Pozdr. - J.