Re: Odtwarzanie obrazu z karty TV (video i na zywo) - splaszczone

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 23:27:16 MET DST

> PS: nie mam ustawien jak mowisz: video=>theater mode=>theater mode
> settings=>set
> the video aspect ratio to=>match the source video
> J.

Możesz nie mieć, bo te ustawienia są w programie sterującym do karty
graficznej radeon. Sądzę że karta GF będzie miała jakieś analogiczne
ustawienia o nieco innych nazwach. Tych ustawień jest tylko kilka więc
sądzę że metodą prób i błędów dojdziesz do właściwych. Miałem podobny
problem ale teoretycznie przy ustawieniu klonowania monitora na TV
wszystko na tv powinno dać się wyświetlić co jest na monitorze. Ja mam
ustawione video=>theater mode=>overlay display mode=>clone mode shows
overlay=>the same on all displays. To ustawienie decyduje o tym że obraz
każdego ruchomego obrazu z dowolnego źródła (filmy, telewizja
strumieniowana z internetu, gry) jest widoczne w tej samej postaci na
telewizorze. Jedynie, tak jak mówiłem, możesz mieć inne nazwy w swoim
programie dla wybrania tego trybu. Oczywiście taki tryb sprawia pewne
problemy, bo należy liczyć się z tym, że jakiś program może uruchomić
jakieś swoje okno w trybie "stay on top" żeby wyświetlić na chwilę jakąś
swoją informację i to na chwilę zasłoni wyświetlany film, jednak takie
sytuacje się rzadko zdarzają.