Re: chlodzenie LGA775.

Autor: Tomasz Maciąg <niezla_at_zmylka.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 00:23:39 MET DST

Dnia 13-08-2007 o 11:50:24 Maciej Browarczyk
<maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał:

> Użytkownik Radoslaw F napisał:
>
> [cut]

> No wlasnie, czemu Ninja a nie np. Infinity? Bo mam, ze tak sie wyraze
> "rozkmine"...

Scythe Ninja ma wg. mnie, bardzo ważną zaletę - jest symetryczna, a
dokładniej ma kwadratowy przekrój. To powoduje, że nie będziesz miał
problemów z zaczepieniem wentylatora z dowolnej strony. Co więcej, łatwo
można zaczepić na niej dwa 120 mm wentylatory :) A na Infinity już
będziesz miał problem.

--
T.M.