Re: Odtwarzanie obrazu z karty TV (video i na zywo) - splaszczone

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 19:11:53 MET DST

On 13 Sie, 17:17, ten <m...@m.org> wrote:
> Pewnie w ustawieniu video nastawi e tryb pe noekranowy wy wietlania
> video na drugim ekranie w postaci telewizora. Wy cz ten tryb pe noekranowy.
Tak, pisalem o tym, ze to w trybie pelnoekranowym, ale czy ten tryb
tak ma, ze zawsze rozciaga, czy tez splaszcza, do 16:9? Otoz nie ma.
Ja mialem w tym trybie wczesniej i takiego zjawiska nie mialem,
dopiero pozniej sie pojawilo stad ten galimatias.
Natomiast jak nie mam w trybie pelnoekranowym, to odtwarza co prawda
bez rozciagania odtwarzane filmy, ale nie mam TV na zywo (czarny ekran
karty TV).
Pozdr. -J