Re: GoodRam ? :-(

Autor: zch2872 <zch2872_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 19:10:22 MET DST

Feromon pisze:
> Rozumiem że każda oddzielnie śmiga a razem nie chcą?
> Nic dziwnego, jedna jest 667 druga 533 i pewnie komputer
> ustawia 667 wtedy ta dtuga odmawia współpracy.
> Zamień którąś na inną. A może w BIOSie ustaw 533...

Nie. 512-ki śmigają w różnej konfiguracji a 1G wystarczy włożyć i nie
można wejść nawet do biosu :-(
A najciekawsze jest to że w serwisie na takiej samej płycie (tylko nie
mini) chodzi w najlepsze.

W efekcie wymieniłem pamięć dwustronną na jednostronną i po bólu.

Bez dobrych układów w sklepie to teraz strach kupować części luzem.
Chociaż też niedawno miałem podobny przypadek z jakimś radeonem, który
stał się trochę sprawny a trochę nie sprawny jak go przekładano do
identycznej płyty głównej dla odmiany gibabajta :-(

zch