Odtwarzanie obrazu z karty TV (video i na zywo) - splaszczone

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 15:16:06 MET DST

Witam,
chodzi o odtwarzanie obrazu z karty TV (video albo zywy obraz z TV) na
telewizor...
Cos dlubnalem i teraz obraz mam cos jakby panoramiczny, jest jednak
splaszczony, zdeformowany (zwykly obraz pod kompa, bez odtwarzania
video jest OK, co sugeruje, ze ustawienia grafiki sa OK). Probowalem
wrocic do poprzednich ustawien Windowsa image'm, bez poprawy.
Myslalem, ze te ustawienia moze pozostaly gdzies w pamieci karty TV
wiec ja wyjalem i wstawilem napowrot i znow nic z tego. To wszystko
przy ustawieniach w karcie graficznej: nakladka video w wideo
pelnoekranowym.
Reasumujac:
- obraz video na monitorze jest ok
- obraz video na telewizorze jest splaszczony, ale bez video (stecje
na zywo) jest ok
- powrot do poprzednich ustawien Windowsa z image'u nie daje poprawy

Dodam, ze jak w karcie TV przestawiam z 4:3 na 16:9, to obraz wideo
sie rozplaszcza TYLKO na monitorze i wyglada tak, jak caly czas na
telewizorze (gdzie mimo takich przestawien nic sie nie zmienia). Czy
ktos wie, o co tu chodzi? Nie sposob teraz ogladac video, a jak juz
nie mam konceptu...
J.